سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آش کشک!
برای رفع دلتنگی.

 

با اینکه لطف خدای مهربان شامل حال همه شده ، چشمه سبز زیبا اما به لحاظ ازدیاد آب زراعی کماکان از مسائلی رنج میبرد:

1-     آبی که در استخر مزار جمع شده با توجه به چسبندگی گل و لای و  لجنزار ته استخر ، علی رغم اینکه به لحاظ بهداشتی از استاندارد خارجه، میتوانه مشکل آفرین و خطرناک چه برای کودکان و چه برای احشام باشه .

2-      قرار بود کف استخر مزار عایق بندی بشه......... ( به ما چه قرار بود خیلی کارها بشه!)

3-      پیمانکار محترم قبل از هرکاری  با لودر درخت گریج (زالزارک)  را ریشه کن کرد. ( دوست داشتم بیارمش اینترنت و آن عکس کذایی که جاده را به خاطر احترام به درخت در بلاد کفر! کج کرده بودن نشانش بدم) و تاکنون از کار عمق برداری خاک حاصلخیز و کمیاب آن مکان هیچ عایدی به جز زیان برای ما ملت فهمیده نداشته.

4-      چقدر خوب بود که کشاورزان سنتی بیخیال زحمت دوبل میشدن وحرف گوش میکردن . ما کی باید بفهمیم که برا هر دردی دکتری هست. برا بدن : پزشک متخصصـّش - برا ماشین : مکانیکیش - برا کامپیوتر : کامپیوتریش! - برا حیوانات : دامپیوتریش - برا زراعت و باغبانیش هم : مهندسینش!.

5-      چقدر خوب بود که آب استخر شبها جمع آوری میشد. و جوی آب ترمیم و تعمیر. که شبها دیگه کسی دنبال آب نمیرفت .

6-      شنیدیم که جنگ جهانی سوم به خاطر آبــــــه!    ولی گویا کانون این جنگ  چشمه سبزه و خیلی زود دست به کار شده و بنا بر سنّت دیرینه و برره ای آب دزدی و آب دعوا.

7-      قانون که تا بحال زورش به شارلاتانیزم زمین خواری و کوچه بندی نرسیده ، خدا هم سرنوشت ما را به دست خودمان داده و بدتر از آن حتی به خودمان واگذارمان کرده ، پَ دِ حالا خود دانی.

8-      تا همین چند سال پیش ملّت غیرت بیشتری به خرج میدادن نسبت به لای روبی جوب مزار.

9-      همولایتی های لوس و دوست داشتنی : ای کاش به جای سماجت در اعاده حق خود نسبت به تصاحب و یا تصرف یک وجب از کوچه های تنگ چشمه سبز یک صدم آن را خرج قلدر مآبی سازمانهای زمین خوار و جنگل خوار کنین . بیایین و رحمی به خودتان و نسل آینده تان کنین ، یه جا جمع بشیم دور هم و فکری به حال پاهای ورم کرده مان بکنیم. فکری به حال نسل فردا که حکماً نمیدانه دمن آب کیه ؟  تا چه رسه که شبها  از بستر گرم پتو خودشو برسونه به دهَن مزار.

10-   با تفاسیری که من میدانم چشمه سبز نابود شدنیه.

11- آدم مسئول و دلسوز که گیر نمیا، بهتره خودمان یه جا که آب گرمتری هم وجود داشته باشه یه حوضی جهت شستشوی احشام بی زبان تعبیه .

12-   رمزینه میگویم که اگه زیر آبمو زدین نامحرمان پیغام سروشم را نفهمن.

"سحرگاهان با کمک دو ملّت آتش نشان و سربازانی گـــُرسَنِه  به  هرزه ها یورش برید و جهنمی را بر بازمانده های نوح بپا "  امضا : ( ق)

 

 




موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 93 اردیبهشت 18 :: 9:38 صبح :: توسط : فرزاد

درباره وبلاگ
بدون او هیچم
آرشیو وبلاگ
لوگو
بدون او هیچم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 20662

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ


قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید